VELKOMMEN

til mit lille univers af sund mums. Med en madglæde, men også madforhindringer, lidt over det sædvanlige har jeg besluttet at oprette denne blog og dele det hele med jer. Hele svadaen om “hvordan og hvorfor og hvornår” har jeg gemt til jer under menuen “OM”. Jeg håber, at I vil nyde, hvad jeg vælger at dele med jer og gerne give respons på alle de måder, man har lyst til. Jeg elsker delikate fotograferier af mad og prøver derfor selv kunsten efter og vil stile efter at tilføje billeder til alle de opskrifter, som jeg lægger ud. Velkommen endnu en gang –

Benedikte

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

