OMELET

Har I overvejet, hvor fantastisk nem, sundt og velsmagende en omelet kan være? Det er virkelig en af de bedste nødløsninger, jeg kender, og den er snildt egnet til både morgenmad, frokost og aftensmad. Min favorit er følgende:

Varm en pande med olivenolie. Tilsæt en teskefuld gurkemeje og lidt karry og lad det varme sammen med olie. Smid en håndfuld spinat på, og lad det falde sammen, og vend det i krydderierne. Rør tre æg sammen i en skål med en god gang friskkværnet sort peber og havsalt. Smid det på panden med spinaten og miks det hele godt. Sørg for, at omeletten er stegt, vend den evt. på begge sider og smid lidt havsalt og friskkværnet peber på ved servering. Spis evt. en skive godt brød til – for mig typisk en lunet glutenfri bolle.

2 thoughts on “OMELET

  1. Mmm, jeg elsker også omelet og vi spiser det ofte herhjemme – især når det er min mand der står for morgenmaden er der omelet på morgenbordet.
    Det er altså rigtig smukke billeder du tager 🙂

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

