FØDSELSDAGSKAGE: MANDEL-DADDEL-CHOKOLADE-BANANKAGE

I anledningen af undertegnedes fødselsdag i morgen, havde jeg til de søde mennesker fra min uddannelse bagt fødselsdagskage i dag. Eller rettere mandel-daddel-chokolade-banankage(dét er en titel, der vil frem i verden). Den hitter altså hver gang, den vakte i hvert fald stor glæde hos dem. Og så var det jo også en kærkommen lejlighed til at indvie den foodprocessor, som jeg fik i julegave(hvilket gør mig til Gertud fra The Julekalender).

Så vil jeg lige i samme anledning henlede opmærksomheden på opskriften til dette lille mirakel. Grundopskriften er en “almindelig” mandel-daddelkage, som I kan finde her, hvor jeg blot tilføjer bananer og kakao, som står beskrevet her. Ha’ en skøn fredag aften!

6 thoughts on “FØDSELSDAGSKAGE: MANDEL-DADDEL-CHOKOLADE-BANANKAGE

    • Den er også ekstremt indbydende, kan du tro! Og den dufter allerede så lækkert inden, den kommer i ovnen… 😉

        • Ja, det er nemlig!… Hvilket heller aldrig når at holde helt med mig, der er alt for utålmodig, og derfor tager et lunt stykke af den… Hvilket godt kan anbefales! 😉

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

