AT POPPE POPCORN

Jeg vil lige slå et slag for popcorn. Her i weekenden lavede jeg hjemmepoppede popcorn med en pose af Urtekrams økologiske popmajs. Det er der sikkert flere af jer, der har prøvet at lave, men det her er i hvert fald en opfordring til ligeat huske på det, for der er altså også et element af hygge i det. Jeg synes, at Urtekrams smagte fint, men jeg har ikke andre “hjemmepoppede” at sammenligne med, da jeg ellers altid har fået “Flying Popcorn” brandvarme fra mikro’en. Det er altså også fantastisk. MEN nu skulle det prøves med den hjemmelavede udgave. Man gør blot det, at man hælder posens indhold i en ordentlig stor gryde, hælder den angivne mængde olie ved, lægger låg på, varmer dem op, så de begynder at poppe helt vildt(husk at ryste gryden jævnligt!) og så drysser havsalt over, så snart de er færdige. Så bare en god film på og nyde aftenen i sofadybet.

2 thoughts on “AT POPPE POPCORN

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

