BLOGTIPPET

Jeg blev glædeligt overrasket i går, da jeg på Emily Salomons fine og velskrevne blog, som jeg jævnligt læser og selv har fulgt flere blogtips fra, opdagede, at hun havde skrevet om SUND MUMS og mig. Dette takker jeg virkelig mange gange for – ikke mindst fordi det lige gav en eksplosion i tallet af besøgende, flere “followers” og flere kommenterende.

Det er virkelig dejligt, når nogle sætter pris på og anbefaler noget, som man bruger tid og tanker på. Endnu en gang tusind tak – og jeg håber, at I alle kan lide at følge med og blive inspireret. Tag gerne en tur helt ned i bunden af siden, hvor I kan tilmelde jer via e-mail eller klik på knappen “Follow” i nederste højre hjørne. Glædelig mandag til jer alle sammen – og tak fordi I læser med.

10 thoughts on “BLOGTIPPET

  1. Jeg var en af dem der “fandt” din blog gennem Emily’s blog tip og jeg blev glaedeligt overrasket og liiige saa snart min eksamen er overstaaet, skal jeg helt sikkert bruge en time eller to med at gennemse din blog 🙂
    Jeg synes den ser fantastisk ud!

  2. Jeg fandt selv din blog via. Emily, og er taknemlig for det. Sikke en fin blog du har dig!

  3. Jeg har også fundet dig hos Emily, og det er jeg glad for !!
    Der er så mange ting jeg glæder mig til at lave…
    Tak til Emily for tippet og goddag til Benedikte!

  4. Jeg er også en af dem, som har fundet vej gennem Emily, og jeg er meget begejstret. Jeg er multiallergiker og har en lille dreng på 15 måneder, som desværre nok har arvet lidt fra sin mor, så det er dejligt med noget nyt inspiration til spændende mad, som vi også kan tåle 🙂

    /Stine

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

