INGEN SOMMER UDEN JORDBÆR

Hvor forsvandt det varme, sommerlige vejr hen? Og hvornår kommer det tilbage til os? Det er jeg nok ikke den eneste, der tænker. Men vi må ikke fortvivle. Det skal nok komme tilbage til os. Og det glæder vi os – meget – til. I mellemtiden tænkte jeg lige, at jeg ville minde jer om en fuldstændig essentiel ting ved den danske sommer: Jordbær. Og de skal være danske, så de smager af sol, sødme og sommer. Så nyd lige synet af dette foto af en kæmpe skål danske jordbær taget sidste sommer ved min mors fødselsdag. Og hav en skøn weekend med rare og varme tanker.

Og så kan man altid lige skive dem på et stykke ristet brød. Smager fantastisk.

10 thoughts on “INGEN SOMMER UDEN JORDBÆR

  1. Jordbær på brød med peanutbutter eller nutella er min absolutte sommermad! Jeg er ikke meget til koldskål som mange andre, så det bliver til lange blikke fra venner og familie når jeg disker op med en jordbærmad istedet 🙂

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

