SUND MUMS I ALT FOR DAMERNE UGE 23

For omkring 3 uger siden fik jeg en skøn og positiv mail fra Alt for Damernes sundhedsredaktør, som gerne ville anbefale min blog i bladet efter at være blevet lidt afhængig af den. Virkelig, virkelig skønt og et ret stort skridt for mig. Omtalen er at finde i bladet for uge 23, som altså er kommet på gaden i dag, så jeg skyndte mig forbi en kiosk i morges. Og nu tænkte jeg, at jeg lige ville dele med jer alle sammen. Måske er der nogle læsere, som netop er blevet henvist hertil via bladet? – i så fald: Velkommen til. Jeg håber, at I alle – nye som “gamle” læsere – glædes sammen med mig! Og her er det så, selve omtalen:

20120611-174727.jpg

4 thoughts on “SUND MUMS I ALT FOR DAMERNE UGE 23

  1. Jeg har fulgt med på din blog i et stykke tid nu, og det er virkelig inspirerende med alt den sunde mad og så med nogle lækre billeder til. Ville nødig undvære din blog: Prøvede lige én af dine opskrifter den anden dag (en af de nyere med kylling, grøntsager, karrypasta og kokosmælk), og det var en succes, da jeg spiste en del flere grøntsager, end jeg normalt kan lide, og retten smagte rigtig dejligt. 🙂

    • Det glæder mig rigtig meget at høre, at mine opskrifter kan være en “hjælp” på den måde! Rigtig skønt og tak for de søde ord.
      Mange hilsner Benedikte

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

