CIAO (FRA SARDINIEN)

Jeg sender jer lige en lille opdatering fra Sardinien af. Til jer, der ikke kan nikke genkendende til dette egennavn, så kan jeg fortælle, at det er den “klat”, der ligger ud for midten af støvlen, der skal forestille Italien på et kort(altså ikke ud for spidsen af støvlen – det er Sicilien). Det er en smuk og dejlig italiensk ø, hvor jeg lige nu befinder mig på vestsiden ved byen Alghero. Jeg havde faktisk et indlæg med en opskrift på nogle meget lækre, krydrede kyllingespyd med peanutbuttersauce(lidt inspireret af de thailandske gai satay) næsten klar til jer. I hvert fald billederne. Men opskriften ligger så selvfølgelig hjemme i Danmark. Så det bliver lige i næste omgang, men i stedet er her et par blandede billeder til jer hernede sydfra(lidt mobilkamera skal der også være plads til). Jeg håber, at I alle har det dejligt, hvor end I befinder jer – jeg sender jer alle solskinstanker midt i 37 graders varme, saltvand, en meget smukt udskåren vandmelon, grillet calamari(blæksprutte) og gelato-is.

3 thoughts on “CIAO (FRA SARDINIEN)

  1. Pingback: FRISK FISK, GLUTENFRI PIZZA OG ALLERGIVENLIG GELATO « SUND MUMS

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

