PAUSE

Hej mine kære læsere. Jeg har fået et par henvendelser om, hvorvidt jeg er stoppet med at blogge her på SUND MUMS. Og det kan jeg glædeligt(hvilket I forhåbentligt også synes) fortælle, at det er jeg ikke. Jeg holder blot en smule pause. Og den pause skyldes, at jeg i starten af januar begyndte på et halvt års højskole. Jeg beklager meget, at jeg ikke har fået skrevet dette før, men hu-hej hvor det går stærkt her. Jeg har desværre ikke muligheden for at lave og fotografere min egen mad i SUND MUMS-stil her, så derfor er denne pause lige nødvendig. Men jeg håber ikke, at det skræmmer nogen væk. For der er masser af opskrifter at gå i krig med her, og jeg vender selvfølgelig stærkt tilbage, kan I tro. I er nogle dejlige læsere, og jeg håber, at I er trofaste og forstår mig.

2 thoughts on “PAUSE

  1. Haaber du nyder dit ophold paa hojskolen! Jeg er en af dem der venter spaendt paa nye opskrifter, naar du engang er tilbage 🙂 Tak fordi du holder os opdateret!

  2. Hav et rigtig dejligt ophold!! Jeg forsvinder i hvert fald ingen steder hen 🙂 Og bruger ofte dine opskrifter! Så tusind tak for dem der allerede er her.

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord