HVERDAGENS ØJEBLIKKE

Jeg håber, at alle jer, der følger med her på SUND MUMS har det fantastisk og nyder, at foråret er ved at være i hus. Jeg har det skønt på højskole og nyder det fuldt ud. Og jeg er meget positivt overrasket over læseraktiviteten her på siden – det er en virkelig fed følelse at kunne gå ind og se, at der stadig er virkelig mange besøgende hver dag på trods af inaktiviteten her på bloggen siden slutningen af december. MEN – jeg tænker, at jeg vil prøve at give lidt flere små daglige glimt, som det er muligt at følge med i. Derfor kan I nu følge med på Instagram. Mit brugernavn er benediktecapion. Hav en skøn søndag i det flotte vejr. Jeg lover at vende stærkt tilbage til sommer. Og hvis I har lyst til det, så er I velkomne til at smide mig en forårshilsen i kommentarfeltet. Her er i hvert fald en lille hilsen fra mine forældres hunde, Laurits og Theodor. Glædeligt forår!

20130428-162759.jpg

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

