NYHEDSBREV PÅ DET NYE SITE

Kære læsere,

Jeg har jo som tidligere skrevet fået flyttet min blog over på et nyt domæne – og dette link(på wordpress.com) er derfor ikke længere den aktive blog. Det er i stedet: www.sundmums.dk. MEN der har ikke været en nyhedsbrevsfunktion via e-mail – FØR NU! Og da jeg ved, at der er en del, som holder sig opdateret via mail, så skal I altså nu skynde jer over og tilmelde jer det nye nyhedsbrev HER – gør det, gør det, gør det! Så er I sikre på ikke at glip af noget – for hvem vil dog det…

Dette site her bliver snart lukket ned, og så er det altså bare som at være sikker på, at man har husket at bogmærke, like, tilmelde sig nyhedsbrev, etc. på den nye side – jeg minder lige om den igen: www.sundmums.dk, hvor man kan finde lækkerier som dem på billederne herunder.

Jeg håber, at I stadig vil følge med trods en smule besvære med flytning, men nu er den ved at være der. Du kan som altid følge SUND MUMS på facebook her, hvor jeg vil sætte stor pris på dit “like”.

Husk at tilmelde dig det nye nyhedsbrev HER.

Mange hilsner fra Benedikte

Billede

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

