VIND GAVEKORT PÅ 7.500 KR. TIL FAKTA

AMM_fakta_728x400_v2

I har nu muligheden for at vinde et gavekort på 7.500 kr. til Fakta. Det er virkelig meget mad, hvis man tænker over det! Tænk, hvor meget luft, man lige kunne få i budgettet. Eller en god fest man kunne holde. Jeg ved i hvert fald selv, hvordan det for eksempel er at være på SU og have madbudget, hvor et gavekort som det her ville hjælpe helt enormt og give plads til mange andre gode ting. Det eneste, man skal gøre, er at tilmelde sig nyhedsbrevet fra Fakta gennem linket her. Jeg har selvfølgelig også selv deltaget, for det kunne jo være for lækkert at vinde. Men det synes jeg også, at I alle skal gøre, så held og lykke og husk nu at deltage lige her. Og jeg ved godt, at der er gået lang tid siden jeg sidst har fået skrevet her, og der er sket mange ting – og det skal der også nok komme en forklaring på i næste indlæg!

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

