AFREJSE

Der har været stille på bloggen længe. Jeg har tidligere fortalt om, hvad der er skyld i det –  at jeg er med på et gymnastikhold, der hedder DGI Verdensholdet, hvor der har været træningslejr hele sommeren, og nu i september har der været opvisninger rundt i hele Danmark. Nu venter et halvt års rejse rundt i verden med hjemkomst til april og derefter flere opvisninger i Danmark og så en tur rundt i Europa. Så ja, SUND MUMS kommer til at spænde anderledes af dette år, hvor det nok mere vil blive glimt af turen i form af billeder og fortællinger. Jeg har dog lige to opskrifter oppe i ærmet også, som kommer på snart, og så er der jo sket det, at jeg er blevet blogger hos Bloggers Delight. Det betyder, at der er kommet nogle annoncer på bloggen, og der formentlig vil komme nogle indlæg i forbindelse med det også. Jeg håber, at I vil tage godt imod både dét og min rejse og nyde at være lidt med på sidelinjen.

Vi har været en lille uge i Tyskland nu og lige netop nu i lufthavnen med snarlig afgang til Sydkorea – så er det som om, at det begynder for alvor. Jeg har et par billeder med lidt glimt fra vores tur rundt i Danmark her i september, som I kan se herunder.

DSC_0151 DSC_0175 DSC_0254

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

