VIND BILLETTER TIL COPENHAGEN HEALTH WEEK 2015

Konkurrencen er slut.

facebook-home

I uge 35 – nærmere bestemt 24. til 30. august 2015 – er der Copenhagen Health Week. Et nyt tiltag, som jeg synes, er en rigtig god ide. I en uge kan finde forskellige begivenheder og tilbud rundt omkring i København. Det kan være behandling, træning, workshops, foredrag, sportsudstyr, mad og drikke. Oversigten over de forskellige muligheder kan man finde på hjemmesiden www.copenhagenhealthweek.com, hvor man også kan se oversigten over tilbud som et kort over byen. Og så kan man også følge med på deres facebookside.

Jeg skal selv deltage i ugens muligheder – og så har jeg fået lov at forære et par billetter væk til nogle af jer læsere. 3 x 2 billetter er der på højkant – det vil sige, at tre læsere kan vinde to billetter og deltage i ugen sammen med den, man har lyst til. For at deltage, skal man skrive følgende:

– En kommentar til dette indlæg, hvor man i formularen udfylder sit eget navn og sin e-mailadresse.
– Navnet på den person, man vil hive med rundt til en sund uge i København.
– Et sundt tip eller en sund vane. Det kan være alt fra, hvad man spiser til morgenmad, hvordan man husker at drikke nok vand, eller hvad man forkæler sig selv med i sundhedens tegn.

Konkurrencen slutter søndag den 26. juli kl. 20. Så trækker jeg tre vindere, der hver får to billetter til Copenhagen Health Week i uge 35(24.-30. august 2015). Jeg håber, at I har lyst til at deltage – og hvis man bare gerne vil sikre sig en billet eller ikke vinder i denne omgang, så kan man købe billetter her. Held og lykke!

burger-home

Indlægget er sponsoreret.

 

33 thoughts on “VIND BILLETTER TIL COPENHAGEN HEALTH WEEK 2015

  1. jeg har altid min drikkedunk med mig, så jeg er sikker på at få nok vand i løbet af dagen 🙂 det er klart mit bedste råd.. Det kan godt være man bliver set lidt sjovt på, når man takker mig til sodavand, for derefter at hive sin drikkedunk frem, men jeg ved at det jeg hælder ned er godt for mig og min krop, og så gør en drikkedunk det bare så meget lettere at huske en på at få drukket 🙂

  2. jeg har altid min drikkedunk med mig, så jeg er sikker på at få nok vand i løbet af dagen 🙂 det er klart mit bedste råd.. Det kan godt være man bliver set lidt sjovt på, når man takker mig til sodavand, for derefter at hive sin drikkedunk frem, men jeg ved at det jeg hælder ned er godt for mig og min krop, og så gør en drikkedunk det bare så meget lettere at huske en på at få drukket 🙂
    Jeg ville klart hive min vending Sara med rundt 🙂

  3. Cecilie // Cecilieschalburg@live.dk
    Jeg ønsker at tage min kæreste Christel med til Copenhagen Health Week ❤
    Min sunde vane er at starte dagen op med et måltid der mætter! F.eks. en portion skyr med bær og mandler! 🙂

  4. lyder som et rigtig fedt tiltag
    Mit sunde tip er at slippe noget af kontrollen over sundheden, følge mavefornemmelse om hvad der virker rigtig i situationen og følelserne omkring de beslutninger man tager her i livet. Ligegyldigt om det er i forhold til kost, motion, job, familie, fremtid osv. Mental sundhed er det vigtigste jeg arbejder stadig med at finde min – men min mor er en kæmpe støtte, derfor vil jeg tage hende med ❤️

  5. Jeg ville hive min søde mor med, som bl.a. er uddannet kostvejleder og går ligeså højt op i sundhed som jeg selv 🙂

    Mit sundhedstip er lidt er bedre end intet; har du ikke tid til at løbe 5 km, så løb 2 eller tag 10 armbøjninger, wall-sit mens du børster tænder eller tag to skridt af gangen på trapperne op til toget. Alt tæller! 🙂 vi behøver ikke alle at løbe marathons hver uge, for at være sunde

  6. Jeg tager havregryn med på ferie. På den måde er jeg sikker på at kunne lægge en god bund fra morgenstunden. Hvis jeg vinder to billetter vil jeg tage min veninde Amanda med 🙂

  7. Jeg vil meget gerne have min søster med til CPH Health week! Hun er b.la. en af grundene til min sunde livsstil. Det hjælper gevaldigt at være omringet med mennesker der vil det samme som en selv og som kan hive en afsted til træning, når lysten mangler. Tippet er derfor at alliere sig i tilfælde af at de dumme, umotiverende tider kommer

  8. Hvis jeg vandt ville jeg give billetterne til min mor og far (jeg er ikke selv i Kbh i sommeren) og overraske dem med disse. De har begge fødseldag og det er en oplagt gave nu hvor jeg ikke lige har mulighed for at købe så meget 😀

    – Et sundt tip: Helt klart olieshot om morgenen. Det gavner både hud, hår og organer 🙂

  9. Wau, det vil jeg mægtig gerne deltage i – og jeg har i sinde at slæbe min kæreste med!

    Jeg går generelt meget op i at holde mig sund – hvilket blandt andet kan ses på min (nu inaktive) blog missfirelake.dk. Jeg lever efter 80/20 reglen, som må være mit bedste råd; altså generelt sundt, men med plads til kvalitetsudgaver af den eller de treats, som jeg elsker allermest (det være sig chokolade, is og flødeboller) 🙂

  10. hver aften stiller jeg 2 l vand vand i køleskabet, som jeg så drikker hver dag. på den måde husker jeg at drikke nok vand hver dag:) jeg vil tage min datter med:)

  11. Jeg må have min søster Henriette rask med på tur i Kbh. En sund vane er en håndfuld mandler i lommen og en drikkedunk i hånden når jeg går tur med hunden. Derved fristes jeg ikke til usund mad senere, og får frisk vand og luft.

  12. Naomi.

    Jeg elsker en kold skål vandmelon højere end alt andet sødt, her om sommeren. Derfor sørger jeg altid for at have noget klar i køleskabet, når sulten melder sig :grinning:

  13. Min mor (som jeg også vil invitere med, hvis jeg vinder) og jeg er begge blevet bedre til at spise morgenmad enten i form af havregrød, rabarberkompot eller skyr 🙂

  14. Blåbær er min last og min sundhedsdille! Derudover er min daglige hjemmelavede cafe latte på minimælk en stor del af min mentale sundhed, da den giver mig absolut glæde og ro!
    Til heath week vil jeg tage min gode veninde Louise med, så vi sammen kan blive inspireret!

  15. Jeg vil tage min søster Pernille med 🙂

    Mit tip må være at jeg har gjort det til vane at drikke mindst en halv liter vand og formiddagen, en igen halv liter om eftermiddagen og det samme til aften, så er det lidt lettere at komme op og få den mængde man bør 🙂

  16. Når jeg til august flytter til København, efter at have boet i Frankrig, er så motiveret til at skabe nye rammer for min daglige motion og sundhed. Derfor vil jeg elske at kunne slæbe min gode veninde Anna rundt til health week for at få ny inspiration.
    Og så selvfølgelig på cykel. Jeg glæder mig sådan til at komme hjem til min cykel, som jeg altid prioriterer at bruge som transportmiddel.

  17. – Det bedste jeg ved er en skål skyr toppet med banan og rosiner! Kunne spise det morgen, middag og aften
    – Et sundt tips: Ægte sundhed kommer indefra, så det sundeste du kan gøre for dig selv er smile og gør hvad der gør dig glad 😀

  18. Jeg vil meget gerne hive min veninde Nikkie med til dette arrangement !
    Mit tip er, at købe stort ind af sommerens bedste bær og grøntsager og derefter fylde fryseren med disse. På den måde kan man hele året rundt forkæle sig selv med de lækreste sunde smoothies mums.

  19. :grinning: Jeg vil gerne tage mine veninde Nicole med til eventen hun har haft en hård tid og ønsker sig et helseboost da hun lige tegnet fitness medlemskab.
    Mit bedste tip til at være sund er at tage beslutningen, og skrive den ned. Lav en list i computeren, også med de enkleste ting (daglig vand/vitaminpille/grønt te/gåtur/løbe) og lav små bokse hvor du kan sætte flueben: Tag vitaminpille, drik 1 glas vand (6 bokse), lav XXX øvelser på stuegulvet. Print så 20 ex av din liste (og ikke alle forandringer på en gang, små 4 styk er godt at starte på) og læg dem i den stak med dato på for de næste 20 dage, og læg dem på din computer, så hver dag i 20 dage gør du dine ting. Efter 20 dage har du nogle nye vaner og du behøver ikke liste dem mere. Det som ev. ikke gik kommer op på listen igen og så begynder du forfra og skaber flere gode vaner. Virker for mig! :smiley: Jeg har nu fået vane at altid drikke vand med citron hver morgen, få drukket vand nok i løbet af dagen mm

  20. Jeg ville tage min yndlingstræningsmakker Nanna med! Og mit bedste sundhedstip: Hvis du bliver tilbudt kage – så spis kun halvdelen 😉

  21. Jeg ville klart tage min yndlingstræningsmakker Nanna med. Og mit bedste sundhedstip er: Hvis du bliver tilbudt kage, så spis halvdelen med god samvittighed 🙂

  22. Jeg vil utrolig gerne have min søster med! Vi laver hver dag smoothies af friske bær fra haven

  23. Mit bedste tip er, mit princip om altid at cykle alle steder, hvis muligt. Så får man sin motion allerede fra morgenstunden, samtidig med at man lærer sine børn gode vaner. Hvis jeg vinder skal jeg have min mand Casper med.

  24. Min sunde vane er en energi smoothie til at kickstarte min dag 🙂 Jeg ville tage min sunde søde veninde med – så kunne vi hygge sammen – xx fingre 🙂

  25. Jeg vil tage min mand, Claus, med.
    Jeg husker alenetid – kun mig -, og uden elektronik. Vigtigt i en dagligdag med job, hus, mand og 4 børn. Tid er hverdagsluksus for mig.

  26. Jeg ville helt sikkert tage min gode veninde, Denise, med. Hun er mindst ligeså glad for mad og sunde vaner som mig.
    En sund vane: husk altid morgenmaden, og gerne den sunde slags. Fx havregryn eller skyr som har stået natten over med chiafrø og trukket 🙂

  27. Jeg ville tage min gode veninde Signe med, da vi begge går meget op i at leve sundt og indhente ny inspiration.

    Mit sundhedstip er at spise/drikke lidt sund olie hver morgen (eks. Livets olie), det holder kroppen kørende, på den rigtige måde.

  28. Jeg vil tage Allan min kæreste med:) vi går en tur efter aftensmad hver dag- det fjerner den søde tand og det trætte hovede:)

  29. Jeg ville elske at gå på opdagelsens i CHW’s mange aktiviteter sammen med min kæreste og træningsmakker Michael. Mit bedste sundhedstip er at grine og have det sjovt. Den mentale velvære giver overskud til en tur til yoga eller styrketræning.

  30. En sund vane i min familie er fuldkorn. Vi dyrker alle sammen meget sport og er aktive, så at få god og mættende energi hele dagen betyder en hel del.
    I den dammenhæng ville jeg tage min mor eller far med, for at få ny inspiration.

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord

