TAK FOR DENNE GANG

Hej allesammen.

Måske har I bemærket, at aktiviteten ikke er, hvad den kunne være her på stedet. Jeg er nået frem til den erkendelse, at jeg ikke længere har tid, overskud og lyst til at skulle opdatere bloggen jævnligt. Det har jeg tænkt over i en del tid nu. Så jeg trækker stikket og lader den stå med det indhold af opskrifter, som der over årene er blevet bygget op, så man stadig kan nyde af dem. Men jeg kommer ikke til at lave flere indlæg, opskrifter, billeder, konkurrencer, og hvad man nu ellers kan tænke sig her. Det håber jeg selvfølgelig, at I søde læsere er indforståede med og stadig vil søge herind fra tid til anden for inspiration. Tusind tak for denne gang og jeres tid, interesse og kommentarer!

Mange hilsner fra Benedikte og SUND MUMS

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord