ALGHERO, SARDINIEN, ITALIEN

Efter at være hjemvendt fra ferie ved byen Alghero på øen Sardinien i Italien for en uges tid siden, har jeg nu fået kigget alle mine billeder igennem, rodet lidt med dem og samlet en god bunke til fremvisning. Så jeg håber, at I vil nyde disse i første omgang. Der kommer et indlæg mere om nogle af de mere kulinariske oplevelser, der viste sig at være overraskende gode – og allergivenlige.

 

Skulle I have lyst til at læse flere rejsetips til Italien, så synes jeg, at I skal prøve at besøge FDM travels side med rejsetips fra bruger-til-bruger og kan altså ret værdifuld viden “udefra”. I kan læse om Italien her.

8 thoughts on “ALGHERO, SARDINIEN, ITALIEN

  1. Hej Benedikte
    Jeg er vild med din blog, dine opskrifter og billeder! Er også meget glad for Italien og overvejer at tage til Alghero i efterårsferien. Hvor boede du, og var det et sted, der kan anbefales?
    Venlig hilsen Freya

    • Hej Freya 🙂 tak for dine søde ord! Jeg boede på Hotel Carlos V(den femte/”quintos”) – og det var virkelig lækkert. Det er absolut også et af de dyrere og mere “bestjernede” steder, som jeg var inviteret med på. Så ja, det kan anbefales, hvis pengepungen er i orden 😉 der er i hvert fald saltvandspool – det ligger lige oven for klippestrand.
      Mange hilsner Benedikte

Skriv gerne en kommentar, en hilsen eller et par kloge ord